rrebeccagillstedt

Alla inlägg den 21 december 2014

Av Rebecca - 21 december 2014 20:49

Kanske man inte tycker om att träna ensam eller vad kan det vara? 
Testa på att åka komma ner till gymmet under kvällarna när det är flera folk som tränar.
Varför när det är som flest folk kanske ni tänker. 
Jo, du kanske hittar en träningskompis, för det underlättar väldigt mycket när man har en träningkompis. 
Delta i gruppträningspass för att testa något nytt och bli peppad och motiverad.

Lusten kommer tillbaka. 



Av Rebecca - 21 december 2014 20:29

Idag har de verkligen vart fullt upp, vaknade ganska sent hjälpte mamma och pappa på en gång. 
Jul städade de sista i huset, klockan blev mycket och jag och pappa åkte till gymmet. 

Efter ett bra pass (mage och rygg) så åkte jag och pappa till farmor och fikade och gav henne två paket.
Alltid lika roligt och mysigt att träffa farmor.  

Åkte hem, där jag och pappa pyntade julgranen samtidigt som vi lyssnade på julmusik. 
Vart en super mysig och bra dag idag. 
Hoppas ni haft en bra dag?

Nu sitter jag framför tv och bara mår skönt, kollar när snön lägger sig ute.

Ska strax fixa en god sallad, och sängen tidigit ikväll. 


Åkte      

Av Rebecca - 21 december 2014 01:16

Ligger just nu i sängen med musik i öronen och tänker otroligt mycket på hur fort tiden går.. 
17år och tiden går fort, vaddå tänker ni kanske? 
jo, men jag går andra året på gymnasiet och halva tiden har redan gått? 
Har ca 1,5 år kvar tills jag har gått klart skolan och ska ut i verkligheten.. 
Ut till arbetslivet, tills jag bor ensam utan min mamma och pappa som ställer upp så otroligt mycket, 
bara den tanken får mig att vilja stoppa tiden. 
Visst längtar jag tills jag får reda på hur min framtid kommer se ut, men de skrämmer mig så otroligt mycket. 
2014 är snart slut, och detta året har gått så fort, för fort. 
Jag hinner kanppt med mina dagar längre.. 
Känner ni igen detta? 

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards